Wilt u optimaal profiteren van Facebook en zijn 2,2 miljard gebruikers om uw merk te versterken, het verkeer op uw website te verhogen en nieuwe klanten te winnen? Mintense helpt u adverteren op dit kanaal door gepersonaliseerde advertentiecampagnes te maken.
Door de populariteit van sociale netwerken, en Facebook in het bijzonder, mag een digitale marketingstrategie op deze platforms tegenwoordig niet ontbreken. Facebook vormt een essentieel onderdeel van de web- en social media-marketingstrategie van een bedrijf, hoe groot of klein het ook is. Een bedrijf dat op dit platform aanwezig is, beschikt over een uiterst krachtig communicatiemiddel. Ons doel is u te helpen er ten volle van te profiteren. Dit gebeurt in de zin van:
Meer zichtbaarheid en bekendheid
Gemeenschapsvorming en wederzijds vertrouwen met uw klantenbestand
Leads genereren
Toename van het websiteverkeer
Verhoging van uw online en offline verkoop
Nagaan wie uw website bezocht heeft en hen eraan herinneren om terug te komen (remarketing)
Concreet volgt onze strategie de volgende stappen:
Bespreking en evaluatie van wat uw gewenste doelstellingen zijn
Identificatie en analyse van het specifieke referentiedoel
Analyse van de relevante markt, uw bedrijf, uw concurrenten, en hun gebruik van sociale media
Analyse van uw Facebook-pagina, indien die bestaat, met bijzondere aandacht voor inhoud en volgers
Aanmaak van advertenties om de vooropgestelde doelen te bereiken
Constant toezicht op de resultaten wat betreft de verkregen leads, interactie, ondernomen acties, betrokkenheid, enz. teneinde de campagneprestaties te verhogen.
Op basis van uw bedrijfstype ontwerpen wij verschillende soorten advertenties, elk met unieke en specifieke doelstellingen
Videoadvertenties - Om uw product of dienst duidelijk onder de aandacht te brengen
Beeldadvertenties - Om verkeer naar uw website te krijgen
Advertenties met meerdere afbeeldingen en video's - Om meerdere artikelen uit de catalogus te laten zien, gepersonaliseerd voor elke klant
Carrouseladvertenties - Advertenties met meerdere afbeeldingen en video's, voor een sterkere betrokkenheid
Diashowadvertenties - Een mix van geluid, tekst en beelden waarmee u uw product/dienst beschrijft aan potentiële klanten
Interactieve advertenties - Voor mobiele toestellen, om meer leven te geven aan uw product-/dienstenaanbod
Om een beter idee te krijgen van hoe onze strategieën werken, nemen we winkels en restaurants als voorbeeld. Voor allebei is een lokale aanwezigheid uiterst belangrijk. Om die reden kunnen Facebook-campagnes worden opgezet met locatiegerichte advertenties die in een straal van 5 km rond de bedrijfslocatie verschijnen. Dit doet men bijvoorbeeld om tafelreserveringen, komende aanbiedingen of productkortingen te promoten. Om nieuwe klanten te lokken, worden lead generation-campagnes opgezet op basis van het specifieke referentiedoel.
Sportscholen en fitnesscentra vormen nog een voorbeeld waar lokale aanwezigheid belangrijk is. In dit geval blijft de radius beter beperkt, aangezien er boven een bepaalde afstand andere sportscholen zullen opduiken. Bovendien wordt deze sector gekenmerkt door een groot klantenverloop (30% tot 40%), aangezien klanten vaak van fitnesscentrum veranderen, wat betekent dat een actieve lead generation-campagne noodzakelijk is om deze doelgroep aan te trekken.
Neem contact op voor een gesprek over uw doelstellingen, projecten en activiteiten.
Of bel ons op +33 (0)7 55 02 21 75
Mintense SAS
150 avenue de l'Espace bâtiment A2
59118 Wambrechies
Rijsel, Frankrijk